גיבוש לסיירת בקצרין

מתנדבי סיירת ההורים בקצרין קיימו מפגש גיבוש והכנה לקראת הפעילות בחופשת הקיץ. ההורים יסיירו במוקדי הבילוי הליליים של בני הנוער וישתדלו למנוע מצבים בהם בני הנוער עלולים להסתבך עם החוק.

חופשת הקיץ כבר החלה, וזו גם התקופה שלילדים ובני נוער יש הרבה זמן פנוי, והם ישנים הרבה ביום וערים בשעות הקרירות של הערב והלילה. בתקופה הזו יש היתכנות גדולה יותר שבני נוער יעשו שטויות שלעיתים גם עלולות לסבך אותם עם החוק.

בקצרין פועלת מזה לא מעט שנים סיירת הורים. תפקיד הסיירת הוא להגיע אל מקומות הבילוי הליליים של בני הנוער ברחבי הישוב, לדבר אתם, להתחבר, ליצור אמון, לוודא שהם בסדר ולמנוע התנהגות מסוכנת.   

לקראת הפעילות הזו התקיים במתנ”ס קצרין מפגש הכנה להורים שהתנדבו לסיירת. את המפגש הובילו חיים אלטיט רכז מתנדבים מתנ”ס, אביטל גולן עו”ס קהילה רווחה ומנהלת יישובית המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, הדס איתן.

חלק מחברי הסיירת שותפים בה שנים, ובעבר סיירו ערב ערב ופגשו בני נוער רבים. השנה, הצטרפו לסיירת הורים נוספים, שיתחילו לסייר יחדיו בקרוב וינסו לתעל את בני הנוער לפעילות חברתית חיובית.

הדס איתן, מנהלת יישובית המשרד לחיזוק וקידום קהילתי: “סיירת הורים יישובית הינה חלק מתכנית המשרד לקידום וחיזוק קהילתי. תודה לחברי הסיירת המתמידים, שבדמם בוערת רוח ההתנדבות והאכפתיות. אנו נשמח להצטרפות הורים נוספים”.