ההרכב המנצח של שירלי

שירלי סויסה ממושב משמר הירדן מצאה את הנוסחה המנצחת שלה לגוף חטוב ואורח חיים ספורטיבי ובריא – אימונים בסטודיו EMS PLUS  והקפדה על תזונה בשיטת הפליאו. שמחים להעניק לה את תואר “ספורטאית החודש”.

סטודיו EMS PLUS בראש פינה – הסטודיו שהביא את בשורת האימונים מבוססי גירוי חשמלי לשרירים, ממשיך לספק לנו סיפורי הצלחה מרשימים – ששווים פרגון בפינות המצטיינים לנו. אז אחרי שהיה לנו הכבוד להעניק תארי “ספורטאיי שבוע” לעדיאל רביד מקצרין ואורית מלכה מצפת, הפעם אנו שמחים להעניק את תואר “ספורטאית החודש” לשירלי סויסה, בת 41.5, מהמושב משמר הירדן, נשואה ואם ל- 3 ילדים, שעובדת בעסק משפחתי למכירה והתקנת בריכות בבתים פרטיים. שירלי סויסה משלבת אימונים בסטודיו יחד עם תזונת הפליאו – המתבססת בעיקר על בשר, דגים עופות, פירות, ירקות, זרעים, אגוזים, חמאה, אבוקדו, זיתים וקוקוסההתמדה וההקפדה על אורח חיים בריא עושה את שלה ושירלי סויסה מעידה על עצמה כאישה שמצאה את דרך המלך שלה.

יש שכר להתמדה. שירלי סויסה בפעולה

מה הסיבה ששירלי סויסה כבשה את פינת “ספורטאית החודש” שלנו? תשובה מנומקת במיוחד סיפקה לנו טלי קוצ’ר – אחת מבעלות הסטודיו והמאמנת של סויסה, שלא חסכה בהסברים ובשחים: “כשחשבנו על מתאמן החודש התלבטנו בין הרבה מתאמנים. יש לנו בסטודיו עשרות מתאמנים ומתאמנות, שחריצות מאפיינת אותם וגם תורם יגיע. שירלי עברה תהליך מאוד מיוחד. את שירלי אני מכירה מגיל צעיר מאוד, היא בת מושב משמר הירדן – כור מחצבתי, אנחנו חברות קרובות כבר 10 שנים. למרות החברות הקרובה שלנו, כשפתחתי את הסטודיו שירלי הייתה מאוד סקפטית ואפילו לא הגיעה לחוות את האימון והסתפקה רק בתזונת הפליאו בשביל הירידה במשקל. לאחר שנה וחצי של פעילות בסטודיו שירלי הבינה שצריך לשלב גם פעילות גופנית עם השינוי התזונתי. הצלחתי לשכנע אותה להגיע לאימון ניסיון, ברגע שהיא חוותה את האפקט של האימון, היא הבינה שזהו אימון עוצמתי שבאמת עובד והצטרפה לשיגרת האימונים – והתוצאות לא אחרו לבוא. תוך שלושה חודשים שירלי ירדה 2 מידות בבגדים וכ-8 קילוגרם, כמובן שהיא התחטבה ומיצקה את השגרירים ופחתו אצלה כאבי הגב. כששירלי גילתה את נפלאות האימון היא הפכה לשגרירה טובה שלנו. שירלי מתמידה באימונים, אוהבת שמאתגרים אותה ומכניסה לכאן אנרגיות טובות ושמחת חיים. אני מאחלת לשירלי להמשיך לדאוג לעצמה ולהמשיך בתזונה נכונה ובאימונים מאתגרים ומי יודע? אולי היא תיכנס גם לתחום האימון”.

צוות לעניין. טלי קוצ’ר ושירלי סויסה במהלך אימון


עכשיו, כשאתם משוכנעים מעל לכל ספק, ששירלי סויסה היא האדם הנכון במקום הנכון, אנו מעבירים את הפוקוס אליה. אז מה הביא את שירלי סויסה למעבר לאורח החיים הנוכחי שלה? איך הוא משפיע על חייה? הנה לכם ההסבר שלה: “אחרי הלידה של בני בן ה-5 ניסיתי לחזור למשקל של לפני ההריונות. ניסיתי להתמיד בהליכות, חדר כושר, הייתי בחוג TRX ובגלל שכיבדתי את המדריכה לא יצאתי בשלב מוקדם. הגיע שלב שעברתי לתזונת הפליאו – שמחייבת עשייה ספורטיבית. ברגע שהתחלתי להתאמן בסטודיו EMS PLUS, אחרי 3 שנים של נאמנות לפליאו, התחלתי לראות שינוים גופניים – שיפור ביציבה, הפחתה של היקפים ואחוזי שומן. מבחינתי זה כמו ריקוד מוצלח. זה הדבר הכי טוב שקרה לי באורח החיים שלי. הדבר היחיד שהתמדתי בו, זה ממש ממכר, ברמה שאי אפשר להפסיק. למעלה משנתיים אני מתאמנת, יכולה לספור על כף יד אחת כמה פספסתי. התחלתי פעמיים בשבוע, בהמשך פעם אחת ועם הזמן חזרתי לפעמיים ועכשיו 3 פעמים. משהו להתנתק מהשיגרה זמן איכות לעצמי”.

לא מוותרת על אימונים. שירלי סויסה

עוד אלמנטים שעוזרים לשירלי סויסה להתמיד, לדבריה, הם האווירה בסטודיו והאתגרים שמציבים בפניה המאמנים: “יש מקומות שבאים כדי להתאמן וללכת – ויש מקומות שבאים אליהם ומרגישים שהגעת לא רק להתאמן, אלא הגעת למקום שאיכפת ממך ואתה רצוי כמו ב- EMS PLUS. יש אווירה מאוד נעימה, חברתית ואפילו משפחתית, החיבור למאמנים טלי, מוטי, חדווה הוא זה חיבור מיוחד, הם מתעניינים במתאמנים והמתאמנות ועובדים עם הלב והנשמה ולפני הכל הם אנשים מדהימים. בתור מאמנים הם חדשניים, מדרבנים, כל הזמן מאתגרים אותי. הגעתי לעוצמות האימון הגבוהות ביותר, ולמרות זאת הם כל הזמן משלבים תרגילים חדשים וזה כיף שיש גיוון. אני אהבתי את האימון הסטטי והשגרתי, אבל השינויים שנוספו עם הזמן העלו את רמת ההנאה”.

מה בנוגע לעתיד הספורטיבי? שירלי סויסה מספקת הצהרה מעניינת:”ברור שאני רואה את עצמי ממשיכה ומתאמנת. אולי יום יבוא ואני אצטרף כמאמנת כמו שטלי רוצה. אנחנו צוחקות על זה, אולי זה יהפוך למציאות ביום מן הימים”.

החיוך אומר הכל. שירלי סויסה מתמוגגת מעוד אימון

לפרטים נוספים:

אתר הבית: www.emsgalil.com

פייסבוק: EMS Plus ראש פינה

כתובת: רח’ דרך הטחנה 10, ראש פינה

טלפון: 04-850-2020