החלק הארי שבאיגרוף התאילנדי

ארי ביטון מקיבוץ איילת השחר, שמתאמן כבר 4 שנים בהתמדה גדולה באיגרוף תאילנדי במרכז לאומנויות לחימה בחצור תחת הדרכתו של פול בנג’מין, רוצה לזכות בחג החנוכה שוב בתואר אלוף הארץ. אנו שמחים לארחו בפינת “ספורטאי השבוע”.

ספורטאי המרכז לאומנויות לחימה בחצור, בניהולו המקצועי של המאמן הבכיר פול בנג’מין, עלו לכותרות לאחרונה בזכות הצלחות באליפות אירופה לאיגרוף תאילנדי. היום אנו שמחים להפנות זרקור לספורטאי מהמרכז שלא היה באותה תחרות, אבל עושה חיל בדרכו שלו בתחום האגרוף התאילנדי. עשו הרבה כבוד ל”ספורטאי השבוע” שלנו, ארי ביטון, בן 11 מקיבוץ איילת השחר, תלמיד בבית הספר “מבוא גליל”. ארי ביטון הוא אחד משני הספורטאים שזכו בחג החנוכה האחרון באליפות הארץ, שנערכה בכרמיאל – ובחג החנוכה הקרוב ארי ביטון שוב מכוון לעבר זכייה בתואר הנכסף.

פול בנג’מין מסביר מדוע בחר בארי ביטון ל”ספורטאי השבוע” שלנו: “ארי הוא ילד מאוד חרוץ ונבון עם המון אנרגיה ושמחת חיים, שהתקדם בהדרגה לאורך השנים בזכות הרבה התמדה. צפוי לו עתיד מזהיר”.

ארי ביטון כבר ארבע שנים מתאמן באיגרוף תאילנדי והוא מסביר עד כמה זה מהלך משנה חיים עבורו: “הגעתי למרכז לאומנויות לחימה יחד עם חבר ששכנע אותי להצטרף אליו. כבר אחרי אימון אחד התחברתי מאוד לפעילות, הבנתי שזה בדיוק מה שאני צריך כדי להעלות את הביטחון העצמי שלי – ואכן עם הזמן הפכתי מילד שסבל מהצקות ולעיתים מאלימות מצד ילדים אחרים לילד עם ביטחון עצמי וכזה שמכבדים אותו הרבה יותר. ההנאה והסיפוק שהיו ועדיין יש לי כתוצאה מהאימונים נתנו ונותנים לי את כל הסיבות להשקיע מעצמי. אני מתאמן 4 פעמים בשבוע ומחכה לאימונים ונהנה מהם וגם נהנה להיות עם החברים מהקבוצה, שחלקם הפכו לחברים טובים גם מחוץ למסגרת הספורטיבית. האווירה מאוד טובה, פול הוא מאמן מאוד מקצועי – שיודע מתי לשלב הומור ומתי להעלות את רמת הרצינות. התקדמתי מאוד בזכות ההדרכה והכוונה שלו. אני מוצא את עצמי חי את התחום הזה, ברמה כזו שאני צופה ביוטיוב בכל מיני קרבות איגרוף, כדי ללמוד טכניקות ולשדרג את יכולתיי”.

View this post on Instagram

ארי ביטון ??

A post shared by המרכז לאומנויות לחימה ???? (@the_martial_arts_center_) on

תמיכה מהבית זה דבר חשוב ובעניין הזה ארי ביטון זכה בגדול, לדבריו: “ההורים שלי מאוד מפרגנים ותומכים בי. כל מה שאני צריך כדי להתקדם ולשאוב הנאה הם נותנים לי. בקיץ האחרון היינו בחופשה בתאילנד, הם הגדילו לעשות והפתיעו אותי, שהלכנו יחד לצפות שם בקרבות איכותיים”.

בנוגע לעתיד ארי ביטון מסמן מטרה מאוד ברורה: “יש לנו במרכז חבר’ה שהצליחו בתחרויות בינלאומיות ואני שואף ללכת בדרכם. אלון סרור הוא המודל הכי חזק שלי לחיקוי, הוא התחיל כילד והיום הוא כבר בן 18 ולאורך שנים בזכות העבודה הקשה והאמונה שלו והעבודה המקצועית שפול עשה איתו, הוא זכה בהרבה תחרויות בינלאומיות. מאוד מקווה שאצליח לעשות דרך כזו”.

View this post on Instagram

ארי ביטון!

A post shared by המרכז לאומנויות לחימה ???? (@the_martial_arts_center_) on