השגרירים: אל אל חטואל

שער בכורה לרותם חטואל בהפועל באר שבע, הופעות בכורה ל”שגרירים” מליגה א’. על זאת ועוד בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעקובת אחר כדורגלני ומאמני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, עם פינה שמשתרעת על חמישה ימים של סיקור, מיום שישי שעבר ועד אתמול. מה בתפריט? כובשים בליגת העל ובליגה א’, שחקנים שחזרו לפעילות, שוער שפגש את ה”אקסית ועוד. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

רותם חטואל – שחקן ההתקפה המוכשר של הפועל באר שבע, כבש שער ראשון במדי קבוצתו החדשה. זה קרה ביום שני האחרון, כאשר כבש בדקה ה-42 שער בנגיחה, שחולל מהפך במשחק שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2. רותם חטואל שיחק ב-82 הדקות הראשונות.

דני עמוס – שוערה של מכבי נתניה, רשם הופעה מלא ביום ראשון במשחק מול “האקסית” מקרית שמונה, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

דניאל טויזר – מגינה של בני סכנין, נכנס כמחליף בדקה ה-83, במשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:1 את מ.ס אשדוד.

מחר בפראג. רותם חטואל בנתב”ג (צילום: מדיה הפועל באר שבע)

ליגה לאומית

אלון בוזורגי – חלוץ מכבי אחי נצרת, היה שותף לשני המשחקים בשלושה ימים. ביום שישי נכנס השחקן כמחליף בדקה ה-33 במשחק ההפסד 2:0 מול הפועל ראשון לציון. ביום שני רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:2 על הפועל רמת השרון.

בר הלל – בלם קבוצת הצמרת של הפועל אכסאל החלים מפציעה וחזר לפעילות מבצעית ביום שישי האחרון במשחק מול הפועל אום אל פאחם. הלל לא רק שרשם הופעה מלאה, הוא עזר לקבוצתו לקטוע רצף של שני הפסדים והיה שותף מלא לניצחון 1:2 על ה”אקסית” הפועל אום אל פאחם. ביום שני רשם השחקן הופעה מלאה במשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את ההתמודדות מול בית”ר ת”א/בת ים.

חזר בגדול מפציעה. בר הלל (צילום: דאפר מאחמיד)



ליגה א’

אופיר טקיאר – קשרה של מכבי עירוני אשדוד, רשם שתי הופעות כמעט מלאות במשחקי הליגה של קבוצתו. ביום שישי האחרון במשחק הדרבי הדרומי מול הפועל אשקלון – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2, אתמול הוא כבש שער בדקה ה-81 במשחק הניצחון 0:3 על הכח עמידר ר”ג.

עמיר (פיצי) אבלס – קשרה של הפועל הרצליה, רשם שתי הופעות מלאות בשלושה ימים. במוצאי השבת  במשחק מול הפועל בני פרדיס – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1, אתמול במשחק מול “האקסית” עירוני טבריה – שניצחה 0:1 – שבוע אחרי ש”פיצי” כבש שער במשחק גביע לרשתה של טבריה.

אסף פחימה – קשרה של מ.ס דבוריה, התחיל ביום שישי האחרון את עונת 20/21. במשחק ההפסד הביתי 2:0 מול מ.ס רובי שפירא חיפה נכנס השחקן כמחליף בדקה ה-65, אתמול רשם השחקן הופעה ב-60 הדקות הראשונות של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 1:0 להפועל בקה אל גרביה. שחקן נוסף שהצטרף לדבוריה הוא הקשר הצעיר ים צדוק-הקר, שרשם שתי הופעות מלאות במשחקים אלה.

טל ויגדרוביץ’ – קשרה של הפועל בועיינה, שזכה בתואר “ספורטאי החודש” שלנו, רשם ביום שישי האחרון הופעה מלאה במשחק הניצחון של קבוצתו 0:1 על עירוני טבריה.

שער בכורה במדי קבוצתו החדשה. אופיר טקיאר (צילום: מדיה מכבי עירוני אשדוד)