כדורגל: קרית שמונה בהילוך שלישי

תצוגת תכלית של עירוני ק”ש סללה דרכה לניצחון 1:3 בסכנין

כמה שבעירוני קרית שמונה חיכו לרגע הזה: ניצחון ראשון בעידן המחודש של סלובדאן דראפיץ – 1:3 במשחק החוץ מול בני סכנין, שהקדימה אותה ב-9 נקודות. הניצחון מעלה את קרית שמונה לקו האדום, ויוריד אותה משם רק אם בני ריינה תנצח את משחק החוץ מול הפועל באר שבע.

קרית שמונה עלתה למשחק עם מספר שינויים בהרכב, שבהחלט הוכיחו את עצמם: אופיר בנבנישתי, ג’יאן מרטינס, ידין לוגסי וסנין סבאי – שהשלים טריו התקפי לצידם של מוחמד שאקר ואיתמר שבירו.

הגיע חד הערב. איתמר שבירו (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)



אם באיתמר שבירו עסקינן, הרי שמלך שערי הקבוצה שפתח את המשחק בסערה עם צמד שערים: בדקה ה-9 שער בנגיחה לרשת של ה”אקס”, גד עמוס, בדקה ה-19 שוב פעם היה זה שער בנגיחה – הפעם כתוצאה מהגבהה מצוינת של מוחמד שאקר. חמש דקות מאוחר יותר התקפת מעבר מצוינת הסתיימה בשער שכבש הקשר רועי קהת, שהעניק לקרית שמונה יתרון 0:3 מדהים. שתי דקות לפני תום הזמן החוקי של המחצית הראשונה, דור חוגי ניצל בלבול בהגנת קרית שמונה כדי לבעוט מקרוב לרשת ולקבוע את תוצאת המחצית הראשונה – 1:3 לזכות קרית שמונה, שלא הצליחה לנצל במחצית השניה את יתרונה המספרי, כתוצאה מהרחקתו בכרטיס צהוב שני של איהב גנאים, כדי להגדיל את יתרונה, למרות שהחזיקה יותר בכדור והגיעה למצבי הבקעה.

שחקני קרית שמונה חגגו בסיום ניצחון גדול על הקבוצה שמודרכת ע”י מאמן קרית שמונה בעבר, קובי רפואה. במחזור הבא מצפה לקבוצה משחק ביתי מאתגר מול מכבי נתניה, ששואפת להגיע לפלייאוף העליון.

הרכב קרית שמונה (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, עאיד חבשי, אופיר בנבנישתי, זיו מורגן, ג’יאן מרטינס, ידין לוגסי (אריאל שרצקי – 81), רועי קהת, סנין סבאי (מרלון דוס סנטוס – 71), מוחמד שאקר (ליאור טימוטי מוזי – 71) ואיתמר שבירו 

סוף סוף יכולים לחגוג ניצחון ליגה. שחקני קרית שמונה