כדורסל נשים: זיו ברתנא חוזר להר וגיא

מאמן שהוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית לפני שתי עונות חוזר לתפקידו. תגובת הנהלת המועדון ותגובת המאמן, בכתבה הבאה.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון נפרדה בחודש שעבר משי זרצקי – שאימן במקביל גם את קבוצת נערות א’ והוביל את שתי הקבוצות לעונה מוצלחת, למרות קשיים רבים שניצבו בפניו. בגליל רצו להמשיך את ההתקשרות עם המאמן, אך הזמן הרב שהתבקש ממנו להקדיש בדרכים עשה את שלו ושני הצדדים נאלצו להיפרד ועשו זאת ברוח טובה ועם הערכה הדדית עצומה.

אמש הנהלת הפועל גליל עליון החזירה לשורותיה את המאמן זיו ברתנא (44), שהוביל אותה לפני שתי עונות עד לשלב גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. ברתנא, בן קיבוץ עמיר, החל את דרכו כמאמן במחלקת הנוער של המועדון ולאורך השנים אימן בכל שכבות הגיל במחלקת הנוער – בהן גם קבוצות משולבות בנים ובנות בגילאי קט סל, כמו לדוגמא התאומות שני ונופר לוי. בתחילת העשור מונה למאמן קבוצת הגברים ובמשך חמש עונות רצופות הוביל אותה להעפלה לליגה הלאומית ולהתבססות בה. לאחר מכן אימן במשך עונה אחת בעירוני קרית אתא מהליגה הלאומית. בעונות האחרונות, מנהל בגאון את החטיבה הצעירה של מחלקת הנוער ותפס פיקוד על שלוחת קרית שמונה, לצד עבודתו כמורה לחינוך גופני בבתי הספר “עינת הגליל”, |עינות ירדן” ו”לב העמק”. זיו ברתנא ימשיך בתפקידים הללו לצד אימון קבוצת הנשים. זיו ברתנא הגיב על מינויו: בפעם הקודמת שאימנתי את הנשים בגליל מאוד נהנתי, עשינו כמה דברים יפים על המגרש ובחיבור למחלקת הנערות ולקהילה. אני מקווה שנהנה ושנצליח לעשות דברים משמעותיים גם השנה”.

עוז אוחנה, מנהל קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, הגיב למינויו של ברתנא: “שמחים שמאמן מקומי ואיכותי בדמותו של זיו ברתנא חוזר לשורותינו. יש לנו זיכרונות טובים מהתקופה המשותפת ומקווים לייצר עוד רגעים יפים ומאושרים גם בעונה הבאה”.

חוזר ל”הר וגיא”. זיו ברתנא בימיו כמאמן קבוצת הנשים