כדורסל נשים: עמית גור מצטרפת לגליל

שחקנית נוספת מגיעה מהפועל גלבוע מעיינות, אלופת הליגה הלאומית, לשורות הפועל גליל עליון. אחרי ענבר לברון זהו התור של עמית גור.

בקיץ שעבר הייתה תנועה דרומה מאולם “הר וגיא” בקיבוץ דפנה, המשמש את קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, לעבר האולם בקיבוץ עין חרוד – המשמש את קבוצת הנשים של הפועל גלבוע מעיינות – לשורותיה עברו שתי השחקניות הבולטות של הגליל משך שתי עונות, קרן נחמה ורבקה רוס. במהלך העונה הצטרפה גם שני לוי לשורות הקבוצה מהגלבוע. בקיץ הזה מגמת התנועה השתנתה. מהאולם בעין חרוד לאולם בדפנה. לאחר שבשבוע שעבר הודיעה הנהלת הפועל גליל עליון על שובה הביתה של ענבר לברון, הערב היא הודיעה על צירופה של עמית גור.

להלן הודעת המועדון: “קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון שמחה ונרגשת להודיע על הצטרפותה של עמית גור לקבוצה. עמית (27), בוגרת מחלקת הנערות של אס”א ירושלים, מגיעה אלינו לאחר שזכתה ב4 אליפיות בליגה הלאומית עם קבוצת הנשים של אס”א ירושלים, מעגן זכרון (2) כולל העפלה לליגת העל ומכבי חיפה. בשנה האחרונה שיחקה בקבוצת גלבוע מעיינות.

עמית גור

עמית נמנתה בנבחרות ישראל הצעירות ובנבחרת העתודה אף שימשה כקפטנית הנבחרת.
עמית היא שחקנית קבוצתית ומגוונת בעלת קליעה מצוינת והבנת משחק ברמה גבוהה מאוד. כזכור עד כה, בקבוצה חתומה ענבר לברון שחזרה הביתה ומאמן הקבוצה שחוזר לקדנציה שניה, זיו ברתנא”.

תגובתה של עמית לחתימה בקבוצה: “כבר יותר מעשור שמגיעה לשחק בגליל, תמיד מקום שכייף לבוא לשחק בו, האווירה טובה, בייתית, קהל שחי ונושם את הקבוצה ונותן אווירה מדהימה. זה היה עניין של זמן עד שאהיה חלק מהקבוצה הזו. שמחה ומתרגשת שזה קורה, מאושרת לשתף פעולה עוד עונה עם ענבר ומחכה כבר להתחיל את העונה! יאללה גליל!

עוז אוחנה, מנהל הקבוצה: “מאז התחלת תפקידי אנו מנסים לצרף את עמית לקבוצה ובכל פעם זה התפספס ברגע האחרון, אני שמח מאוד שהצלחנו להביא שחקנית בדמותה של עמית. מאחלים לה בהצלחה רבה”.