מועצת ראש פינה עוברת למתכונת קורונה

המעוצה המקומית ראש פינה פרסמה הודעה לתושבים על ההתאמות שהיא עושה בהתנהלותה נוכח סוגיית הקורונה. הודעת המועצה בכתבה זו.

אנחנו מעדכנים כי המועצה עוברת לעבודה במתכונת הנגזרת ממצב הקורונה, והנחיות חריחוק חברתי ומיעוט מגעים. עובדי המועצה יפוצלו לשני צוותים בשני חללים מופרדים פיזית, כשהמטרה היא שמירת רצף תפקודי ומתן שירותים לתושבי המושבה. קבלת קהל תיעשה בתיאום מראש בלבד עם בעל התפקיד.

** פנאי: מחר בבוקר תפתח מחדש הבריכה הציבורית וחדר הכושר.

** בחינוך: בעקבות החלטת הממשלה בוטלו כל פעילויות הקיץ לילדים ונוער בכיתות ה’-יב’ ואצלנו גם נסגר בית הנוער. מדריכי הנוער שלנו לא מוותרים על הקשר עם הנוער ומתחילים בביקורי בית אישיים, לצאת בלילות למקומות בהם הנוער יושב וליצור ביחד יוזמות התנדבות בקהילה.

פעילות הגנים ובית הספר של הקיץ לכיתות א-ד נמשכים במתווה משרד החינוך.

** שירותים חברתיים: נמשכת שביתת העובדות הסוציאליות, בתוכן עובדות הרווחה של המועצה שלנו. המאבק הוא ארצי, לשיפור תנאי העסקתן, ביטחונן האישי והקצאת יותר תקציבים לשירותים חברתיים ברשויות.
אנו תומכים במאבקן הצודק, ומתחייבים לא להשאיר אף פנייה דחופה של תושב ללא מענה. תושב.ת המעוניין.ת בתמיכה רגשית ועזרה בהתמודדות עם חרדה ומצוקה מוזמן לפנות ל”קו תמיכה טלפונית” המופעל ע”י “משאבים”.
בנושאים דחופים ניתן לפנות ללשכת ראש המועצה.

השבוע נחזור לבצע שיחות טלפון יזומות- מהמועצה לתושבים, לבדיקת שלומכם ובירור צרכים, תחילה עם תושבים המוגדרים בקבוצות סיכון.

מוקד 106 ממשיך בפעילותו 24/7.

יש גם שגרה: בצד כל אלה, נמשכת עבודה סדירה לשמירת ניקיון ופינוי פסולת, תיקונים, קידום פרויקטים הנדסיים והיערכות לפתיחת שנת הלימודים תשפ”א.

מרכז צעירים, המרכז הקהילתי ו”צוות קהילה מקוונת” מרכזים מאמץ ליצירת תוכניות פעילות מותאמות לגילים השונים. כל המידע ירוכז באתר המועצה.

לילה טוב ובריאות טובה לכולנו.
מוטי חטיאל ראש המועצה