כדורגל: הגיע הזמן לנצח בבית

עירוני קרית שמונה תארח אחה”צ את בני יהודה ת”א, עם תקוות לניצחון ביתי ראשון העונה.

את סקירת המשחקים נתחיל עם משחק הבוגרים היחיד שייערך בסופ”ש הקרוב באזור, המשחק שבו תארח קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה את בני יהודה ת”א למשחק ליגה. קרית שמונה שיחקה ארבעה משחקים והשיגה בהם 8 נקודות – 2 פחות מבני יהודה, ששיחקה משחק אחד יותר וכעת מדורגת במקום השני בטבלת ליגת העל. עד כה, מאזנה של קרית שמונה נטול הפסדים, אך נטול ניצחונות במשחקי הבית – דבר שקרית שמונה תקווה לשנות היום. המשחק יחל בשעה 16:45 וישודר בערוץ 58.

עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק, כשמסגלה ייעדר בוודאות הקשר ההתקפי הפצוע, אופיר מזרחי, שסובל מפגיעה בקרסול. שני הבלמים הקבועים, הקפטן עידן נחמיאס ואורי דהן אמורים לעלות גם הפעם יחד – אם כי שניהם סבלו בעת האחרונה מפציעות, אורי דהן פונה יממה לפני משחק הנבחרת הצעירה מול ספרד לבית חולים מקומי, ייתכן שבמבחן כשירות לפני המשחק עלול יהיה אחד משני השחקנים או שניהם לא בכשירות מתאימה למשחק, דבר שיזיז את זיו מורגן מעמדת המגן השמאלי לעמדה הטבעית שלו – בלם, וישלח את אמיר בן שמעון לעמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי צפויים סקו טורה ויוג’ין האנסה להיות שחקני הכנף של קרית שמונה ולוסיו מרינאו בחלק הקדמי.

צפוי לשחק. עידן נחמיאס – קפטן עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)



בני יהודה היא קבוצה מגוונת והיא מגיעה למשחק במטרה לזכות בניצחון נוסף ולחזק את מעמדה כקבוצת צמרת. הקבוצה של ניר ברקוביץ’ נהנית מחלק קדמי מגוון וצעיר, עם שחקנים מהירים שיודעים לכבוש שערים דוגמת ניב זריהן, עמית זנטי ורועי בן שמעון. שחקן המפתח של בני יהודה הוא הקשר מטיה לואיץ’, שכבר בישל שלושה שערים והוא הברומטר של הקבוצה התל אביבית. הצרת צעדיו חשובה, כדי לפגום במשחק ההתקפה של בני יהודה. אגב, רועי בן שמעון הוא בן משפחה של מגינה השמאלי של קרית שמונה, אמיר בן שמעון – המבוגר ממנו ב-7 שנים,  עם זאת, בני יהודה תחסר את שני הבלמים הקבועים שלה, אליסון דוס סנטוס ודן מורי והיא צפויה לעלות עם שלישיית בלמים הכוללת את פאדי נג’אר ועוד שני שחקנים שתפקידם המקורי הוא בחוליית הקישור – תאמבי סגס ושי מזור.

זרקור ל”אקסים” משני הצדדים – ויש בשפע: בסגל בני יהודה למשחק שני שחקנים עם שורשים עמוקים במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה – המגן השמאלי אמיר רוסתום מריחנייה ושחקן ההתקפה אריאל לזמי מקצרין. בקרית שמונה לעומת זאת, המאמן דור אלו יפגוש את קבוצתו מהעונה שעברה. לשניים מאנשי הצוות המקצועי של קרית שמונה עבר בבני יהודה: קובי רפואה – ששיחק בקבוצה הבוגרת בשנות ה-90 והיה חלוץ מצטיין בשורותיה, נמרוד קוסטיקה שיחק בנעוריו במחלקת הנוער של בני יהודה כשחקן התקפה מצטיין ובעבר הלא רחוק שימש כאיש צוות בקבוצה הבוגרת.

צריך אותו חד היום. לוסיו מרינאו בפעולה (צילום: פושקו)