עשה כסף באירופה

אורי שלזינגר מראש פינה, אחד מהנציגים הבכירים של המרכז לאומנויות לחימה בחצור, זכה במדלית כסף באליפות אירופה – שנערכה בחודש שעבר באיטליה. שמחים להעניק לו את תואר “ספורטאי החודש”.

ארבעה מספורטאיי המרכז לאומנויות לחימה בחצור יצאו עם נבחרת ישראל לאליפות אירופה, שנערכה בתחילת החודש שעבר בעיר קראררה באיטליה. אלון סרור מצפת – שהוא אלוף עולם בשלוש השנים האחרונות, זכה שוב במדליית הזהב ובתואר אלוף אירופה. עבור אלון סרור זאת הייתה האליפות האחרונה לפני הגיוס. לעומתו, אורי שלזינגר מראש פינה, יונתן אגוזי וינאי הרדוף מאיילת השחר זכו במדליות כסף.

את תואר “ספורטאי החודש” אנו שמחים להעניק לאורי שלזינגר, בן 15 מראש פינה, תלמיד כתה י’ בתיכון עינות ירדן בקיבוץ עמיר, במגה ללימוד ערבית, שמסכם בשביעות רצון גדולה את פועלו בתחרות: “בגמר היה קרב מאוד עיקש מול יריב אנגלי – שהוא היה היחיד בקטגוריית הגיל והמשקל שלי. מאוד מרגש לצאת ולייצג את המרכז שלנו ואת המדינה בתחרות כה יוקרתית – זה מאוד משמעותי עבורי בכל פעם מחדש. בפעמים הקודמות זכיתי בשלוש מדליות כסף ומדליית ארד, לאחר שגברתי על מספר יריבים. הפעם זה התרכז לקרב אוחד קשוח, שאני מאמין שעם קצת יותר טכניקה וחוזק מנטלי הייתי מסיים עם ניצחון וזכייה במדלית זהב”.

יש מדליית כסף. אורי שלזינגר חוגג את הזכייה במדליה

כמחצית מחייו אורי שלזינגר מוצא את עולם אומנויות הלחימה חלק מרכזי בחיי, כאשר למעלה משבע שנים הוא פעיל במרכז לאומנויות לחימה בניהולו המקצועי של המאמן הבכיר פול בנג’מין. שלזינגר מסביר מה בעצם גורם לו להיות כל כך הדוק בתוך הפעילות הזו ומה גורם לו לשמור אמונים למסגרת שאליה הוא משתייך: “הגעתי בעקבות אחי הגדול, יואב – שהיה פעיל במרכז הרבה שנים. נתחיל בזה שמהרגע הראשון היה לי חיבור מצוין עם פול. התחלתי באימוני קראטה איתו, אך מאחר ופחות התחברתי לקראטה ורציתי יותר מגע – עברתי לאגרוף תאילנדי. פול מאמן מדהים, אין שני לו. יש להיות מאמן ולעשות את הדברים הרגילים – ויש להיות פול בנג’מין – שהוא כמו אבא של כולנו, הוא אכפתי ומחובר אלינו גם בחיים האישיים שלנו. יש לנו כאן מסגרת מאוד תומכת, כולם אוהבים את כולם ודוחפים אחד את השני. פעם היו יריבויות סמוית, אבל עם הזמן למדנו לפרגן והבנו שלכל אחד יש את המקום שלו. אנחנו דואגים אחד לשני. אני משקיע שלושה אימוני אגרוף במרכז ועוד שני אימונים עצמאיים בבית. 

אני מקדיש זמן לצפייה באגרוף תאילנדי, UFC של קרבות MMA, מנסה ללמוד מהטובים ביותר. כל סוגי אומנויות לחימה מעניינות אותי. אומנויות הלחימה תרמו המון ביטחון לחיים שלי, נותן לך תחושה של עוצמה פנימית מאוד גדולה וחיובית. למשפחה שלי מגיעה תודה גדולה על התמיכה לאורך השנים והרבה בזכותה אני יכול להגשים את עצמי”.

פול בנג’מין משיב במחמאות משלו לאורי שלזינגר: “אורי לוחם חזק ואינטליגנטי, ילד מנומס ומקסים שתמיד מוכן לעזור לי ולחברים שלו. אורי הוא כבר אלוף ואני מצפה ממנו להמשיך להצליח. אני צופה לו עתיד גדול לא רק כספורטאי, אלא גם בתור מדריך ומאמן”.

בשבוע הבא יתייצב אורי שלזינגר לאליפות ישראל, שתיערך בכרמיאל. שלזינגר זכה כבר שלוש פעמים בתואר אלוף הארץ. המטרות שלו לתחרות הקרובה ברורות: :כמובן שאני מכוון הכי שאפשר. אני אתחרה בקטגוריית גילאי 15 עד 51 קילוגרמים, מצפים לי שלושה קרבות, שניים מהיריבים התחריתי מולם והם מאוד קשוחים ומצליחים – אחד מהם אלוף עולם. בהחלט צפויים לי אתגרים מאוד גדולים”.

דרך משותפת מלאה בהצלחות. אורי שלזינגר ופול בנג’מין