פלאשים בגליל: יופי של פינה

תמונת השבוע: הילה קביצל (מימין), רעייתה של סנסאיי מורן קויפמן – המנהלת המקצועית של האקדמיה למיוזיק פורם”, חגגה בסופ”ש יום הולדת שמח בשתיים. צוות האתר מאחל להילה היקרה המון מזל טוב ומעניק לה במתנה ארוחה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם גן הצפון.

בתחילת השבוע זה קרה: חיים סילבס – מאמנה של קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה, עלה צפונה לנופש משפחות במלון פרי וילג’ בשדה נחמיה יחד עם הגיס יניב לביא – ששימש כעוזרו באימון עירוני קרית שמונה. השניים, שידעו ימים יפים בצפון כשחקנים ורקמו הרבה קשרים חברתיים שנשמרו, שמחו לפגוש רבים מהחברים ובהם הכדורגלנים אייל וקראט, אסף פחימה ונתי גולני.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה שב לפעילות מבצעית בהדרגה. באמצע השבוע קבוצת ותיקי בניטה קרית שמונה – המכונה אינטר מילאנו של ליגות הותיקים של המזרח התיכוןהרשימה עם ניצחון על קבוצתו של אילן גבאי (ראשון מימין בתמונה שמעל אייטם זה) – שמתפתח להיות מאמן מוביל במרחב.

בשלוחת יפתח של מחלקת הנוער הפועל גליל עליון חגגו סיום עונה יחד עם המאמן שי מקייס.

שחקני קבוצת הקט סל משלוחת קרית שמונה חגגו סיום עונה יחד עם המאמנים, אבישי גורדון ואלון לוין.

מסיבת סיום שונה, אינטימית ולא שגרתית, עקב המצב, יזמו הורי תלמידי כיתה י”ב מיסוד המעלה שזכו לחוויה נפלאה וייחודית, שהחלה עם הרצאה בהובלת מועצה מקומית יסוד המעלה והאגודה למען החייל, שייט אקסטרים ב”מים לבנים-מקצועות הנהר” עם  גלעד לחיאני וארוחת ערב נפלאה של “יניב והכוסברה”. עופו גוזלים מהקן, שימרו על עצמכם וחזרו בריאים ומאושרים. אמן!

מלון הבוטיק “אדמונד” נפתח בראש פינה ממש לאחרונה. מלכת היופי של ישראל בעבר, הדוגמנית ומגישה הטלויזיה אילנית לוי חגגה יום הולדת 38 עם הבעל, אלירז שדה, ומה יותר טוב מלעשות זאת במלון החדיש, שם קיבל את פניהם באדיבות המנכ”ל, עומר פורת.

רוית אסף, מלכת היופי לשעבר ובעלת האקדמיה לאיפור ויופי הגדולה והמובילה בישראל, נפשה בסופ”ש בצפון והגיעה עם משפחתה בהרכב מלא לשייט צונן בקייקי כפר בלום.

קבוצת הריצה nr spirit מכפר סבא, הגיעו עם רוני ונעמי מנהלי ומאמני הקבוצה ו- 45 רצים, לכפר הריצה החדשHIDE AWAY  בקיבוץ עין זיוון. בקבלת הפנים נהנו מפירות בוסתן בראשית ויין של יקבי רמת הגולן, יצאו לריצה וחזרו לארוחה מפנקת ביקב בהט, בערב קינחו במסיבת ריקודים בכפר הריצה. בבוקר יצאו לריצה וקיבלו סלסלות שוק להכנת ארוחת בוקר עצמאית עם גבינות, ירקות, דגים, מטבלים, פירות וככרות לחם הבית.

נשארים בעין זיוון. אורחים מכל הארץ הגיעו לביקור וטעימות יין משובח ביקב בהט בעין זיוון, כולל ליקרים נהדרים שיוצרו מפירות הקיץ  וכמובן מככב ליקר הדובדבן המפורסם של עופר בהט בעל היקב, בתוספת פלטת גבינות או פיצות מהטאבון. עופר אומר, כי נשמר המרחב בין הטועמים על פי התו הסגול.

הפתעה נעימה לעובדי משרד היח”צ תקשורות, שזכו למשלוח של ביכורי אגסים מרמות נפתלי, ממשק בלחסן. המדובר באגסים מזן קוסטיה הפציח והמתוק, אותם הביא מנכ”ל ארגון מגדלי הפירות ירון בלחסן, לצוות משרד היח”צ תקשורות של יעל שביט, המייצג את הארגון, שכמובן  שמח מאוד.