פלאשים בגליל: מחז”לשים בקצב שלהם

המוסיקאים הספורטיבייים שעושים התאמות לחזרה לשיגרה, זוג מאושר שנהנים מהחיים ביחד, החבר’ה הטובים שהתנדבו למען הקהילה, הכדורגלן הצעיר שיזכה לייצוג מאגדת כדורגל, אלה ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

צ'יז פיצה

תמונת השבוע:  הכדורגלן עדי אלישע מהמושב כפר יובל – שהוא גם מנהל מחוז הגליל העליון בפרויקט “שער שוויון” – לקירוב אוכלוסיות והקניית ערכים חברתיים דרך הכדורגל, תפס לו זולה טובה בשבוע שעבר באחד מנחלי האזור, כחלק מההכנה לעונת הכדורגל הקרובה. אין לנו ספק שארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז” פיצה – האיטלקיה החמה ממתחם גן הצפון, תעזור גם היא לאלישע לשוב לשגרה. 

עוד אנשי כדורגל ששבו לתפוס זולה ליד מקורות המים, הם יורם בן שושן וצמד שחקני ותיקי קרית שמונה – די.ג’יי קובי לוי וחיים אוחנה הזמיר.

יואל אבוחצירה – חלוץ עירוני קרית שמונה, המחלים מפציעה, התמסר לחופי הים שבאזור המושבים שבקרבת נתניה.

המוסיקאי שלומי חן – ששר את אחד משירי האליפות ההיסטורית של קבוצת הכדורגל של עירוני קרית שמונה, שומר על כושר ונצפה בקצב מצוין במסלול הירדן.

צור רחמני, ראש פינאי בעבר, קרית טבעוני בהווה, לא נתן למעבר הדירה תירוץ לוותר על אימוני הכושר הייחודים בסטודיו Ems plus בראש פינה. עם חזרת הסטודיו לפעילות צור רחמני הגיע בשבוע שעבר לאימון והפגין ביצועים עוצמתיים. שאפו !

הכדורגלן הצפתי נועם שמש – שחקן ההתקפה המוכשר של קבוצת שנתון 2006 של מכבי חיפה, חתם על חוזה ייצוג עם כדורגלן העבר וסוכן השחקנים אבי נמני ונציגו בכדורגל הצפוני, רועי סימוני. שיהיה בהצלחה.

מזל טוב לאחד מיקירי הפינה, שופט הכדורסל אלדד דיניסמן מקיבוץ שניר, שחגג יום הולדת בשמחה גדולה בחיק המשפחה.

בשבת האחרונה זה קרה: אחרי כשלושה חודשים של פגרה מאולצת, חברי מועדון טריאתלון גליל עליון כבשו את הכבישים עם רכיבת שבת מסורתית, בין הרים ובין סלעים…

וגם זה קרה בשבת האחרונה, סוכן הכדורסלנים רז גל – מהבכירים שבנציגי קיבוץ עמיר בעיר המכונה, עיר ללא הפסקה, התעורר לבוקר עם בשורה משפחתית משמעותית. מזל טוב.


שון דמרי, המתגורר בהרחבת קיבוץ הגושרים – בעבר כדורגלן במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ובהווה לוחם ג’יוג’יטסו דגול, תפס לו פינה רומנטית באחד מנחלי האזור עם האחת והיחידה שלו – רחלי חסן.


אם בלוחמי ג’יוג’יטסו עסקינן, הרי שעומר קורלנדר – איש רב פעלים בתחום המחלבות והחקלאות, אירח במשק המשפחתי במושב בית הלל את ישיבת הדריקטוריון של עמותת התיירות ארץ הגליל.

מסיימים עם שאפו גדול לעובדי קואפרטיב הגליל העליון, שנרתמו למען פעילות ניקיון וסיוד בתי קשישים בקרית שמונה.