פלאשים בגליל: מים ושמחות בששון

מקורות המים מככבים הפעם בפינת “פלאשים בגליל”, אך לא רק הם. לא נרבה במילים, כל האייטמים מחכים לכם בהמשך.

צ'יז פיצה

תמונת השבוע: רוני ממן מצפת סיימה את שנת הלימודים בבית הספר קציני ים בעכו בהצטיינות גדולה. המשפחה החמה בראשות אב חגי – מנהל בית הספר לכדורגל של הפועל עירוני צפת, הגיעה בהרכב מלא והצדיעה לרוני המוכשרת, שזוכה לארוחה מפנקת מתנת “צ’יז” פיצה – האיטלקיה הכי חמה בצפון, במתחם “גן הצפון”.

דודו ויצמן – רוכב אופניים בלב ובנשמה מקרית שמונה, לקח בשבת שעברה אתנחתא מהרכיבות לטובת בילוי משפחתי בבריכה ביתית.

עונת הכדורגל בפגרה, זמן מצוין לאנשי מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה – המעסה המסור מישל מויאל וחתנו – מאמן הכדורגל חנן תורג’מן, לתפוס “זולה” בכנרת יחד עם חברים טובים.

מי שנצפה לא רחוק מהם בפעילות ספורט ימי הוא הכדורגלן רותם חטואל מחצור – ששיחק במכבי אחי נצרת בעונה האחרונה והוא יוצא מחלקת הנוער של קרית שמונה, ששיתף בעבר עם השניים פעולה. 

עוברים דרומה, לחוף הים של אשדוד, שם הכדורגלן נאור עבודי – הנציג של קרית שמונה בקבוצת מ.ס אשדוד, הפגין כישורי “ענטוז” עם הכדור, במהלך משחקון פוצ’יוולי עם חבריו לקבוצה (צילום: דוברות מ.ס אשדוד).

וזה כבר מאתמול, מהבריכה בקיבוץ עמיר, שם נצפו שני חברים משכבר הימים – ניר (ניקוס) וסרמן, מנהל קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, ורז גל – סוכן כדורסלנים בכיר, מריצים מהלכים לקראת העונה הבאה…

זה קרה באמצע השבוע: בנוכחות המשפחה הקרובה ולעת שקיעה, נערכה חגיגת בר המצווה לתאומים עדי ושי לבית משפחת בריגל הנהדרת, ילדיהם של רפי ויעל, הבעלים של מסעדת ‘גן עדן’ בצפת, בביתם החדש והיפה הצופה לנוף בספסופה. את הטקס שהתקיים בבית הכנסת, בהרכב משפחה גרעינית בלבד ולאחר מכן בבית, ערך הרב אייל יעקובוביץ, אדם מיוחד ונדיר, שגם לימד את כל ארבעת הבנים למשפחת בריגל לבר מצווה. בסיום הברכות המרגשות, בעיקר של אמא יעל, נגנו ושרו להקתו של אייל דמתי. מזל טוב.

יוני טובים, יוטיובר ידוע ומפורסם, מפיק מוזיקלי ודיג’י הגיע לקייקי כפר בלום לשייט צונן ובילוי באתר. כאשר הגיע לאתר זכה לתמונה עם שי בנישתי אחראית הקופות באתר.

ירון בלחסן, מנכ”ל ארגון מגדלי הפירות בישראל, בן המושב רמות נפתלי, יוזם מאז כניסתו לתפקיד סיורים מקצועיים להכרת השטח, עם ראשי הארגונים החקלאיים ושולחנות המגדלים הנערכים בכל רחבי הארץ, כולל מפגשים עם החקלאים במטעי הפרי. השבוע נערכה ישיבה עם ראש מועצה אזורית באר טוביה קובי אביבי וסגן ראש המועצה מוטי ארבל, לקראת סיור מקצועי מתוכנן לחודש אוגוסט, במשקים החקלאיים בשיתוף מועצה אזורית באר טוביה.